Scurt ghid necesar!

IMPORTANT!

Pentru ca înscrierea să meargă fără probleme, vă recomandăm citirea cu ATENȚIE a informațiilor de pe această pagină.

În paralel, se poate vizualiza si un video-ghid disponibil aici.

Înscrierea dosarului online este doar etapa 1 din 2. Dacă veți fi declarat admis, va trebui să vă prezentați cu Legitimatia de concurs pentru confirmarea înscrierii, plata taxei de inmatriculare și semnarea contractului de studii, conform calendarului de desfăsurare a sesiunii de admitere.

Înainte de a adăuga un dosar, asigurați-vă că v-ați informat despre programele de studii disponibile la universitatea noastră (Licență și Master) și la ce concurs trebuie să vă înscrieți (numele concursului este de obicei domeniul mare unde se gasesc specializările).

Pentru înscriere în an superior (a doua facultate sau continuare de studii) NU FOLOSIȚI platforma de admitere online. Trebuie sa veniți cu dosarul la secretariatul facultății. La fel și pentru doctorat sau cursuri postuniversitare, care au altă metodologie de admitere.

Pașii necesari înscrierii:

- se accesează „Creează cont nou” și apoi se completează informațiile personale solicitate, de tipul nume, prenume și adresă de e-mail validă.
- candidatul trebuie să își verifice căsuța de email, pentru accesarea link-ului de activare a contului (ATENȚIE, verificați și SPAM-ul, dacă mailul nu intră nici după 10 minute, solicitați retrimiterea codului de activare).
- după activarea contului, se accesează platforma de admitere online, pentru depunerea dosarelor de concurs, completând adresă de email și parolă declarate în momentul creării contului.

- după selectarea opțiunii „Adaugă dosar” se alege Facultatea cu tip studii (licență sau master), apoi Concursul la care candidatul vrea să se înscrie. O facultate poate avea unul sau mai multe Concursuri. Dacă acesta dorește să se înscrie la mai multe facultăți/concursuri, trebuie să depună câte un dosar electronic pentru fiecare dintre acestea.
- după selectarea concursului, candidatul are acces la Fișa Online de Înscriere care îi permite completarea informațiilor în mai mulți pași. Până la efectuarea ultimului pas, cel de trimitere dosar, se poate reveni oricând la pașii anteriori, dar odată încărcat documentul de plată, opțiunile alese nu vor mai putea fi modificate. Chiar și dacă ați închis browser-ul, datele introduse deja vor rămâne salvate.
- după ce ați completat datele personale, urmează să alegeți opțiunile și tipul de loc pe care îl doriți, în ordinea priorității. Este important să înțelegeți ce înseamnă tipurile de loc.

Tipuri de loc sunt:

- Român buget (fără taxă, eligibili cei care se înscriu pentru prima dată la buget, sau care au făcut parțial la buget)
- Român taxă (dacă selectați doar locuri bugetate, în cazul în care nu prindeți la buget veți fi declarat respins în sesiunea de admitere)
- Român rural buget (selectați opțiunea doar dacă ați absolvit un liceu ce se regăseste în lista licee rurale)
- Moldovean bursier - optați pentru loc cu bursă
- Moldovean cont propriu nevalutar - locuri fără taxă, fără bursă (dacă selectați doar locuri cu bursă, în cazul în care nu prindeți, veți fi declarat respins în sesiunea de admitere).

- în funcție de răspunsurile date anterior, candidatul va trebui să încarce la nivelul platformei actele solicitate în format electronic (.pdf, .jpeg.), cu o dimensiune recomandată de maxim 5Mb. Dacă realizați înscrierea de pe un smartphone, platforma permite folosirea camerei pentru a fotografia actele cerute, în caz de dificultăți, reduceți dimensiunea pozei din setările aplicației (să fie S, sau 6MP max, în funcție de telefon). Nu sunt necesare legalizări!

- PLATA taxei de înscriere (în valoare de 70 Lei) se poate face:

- prin OP (ordin de plată cu specificația UNIVERSITATEA DIN PETROSANI, CUI 4374849, Trezoreria Petrosani, RO81 TREZ 3682 0F33 0500 XXXX, a se specifica: facultatea pentru care se face plata, numele și prenumele candidatului);
- la casieria universității, cu specificarea facultății și domeniului la care vă înscrieți;
- plata online cu card este momentan indisponibilă, dar așteptăm sa fie funcțională în curând.
- dacă vă înscrieți la mai multe specializări, fiecare dosar în plus va avea 50% reducere la taxa de înscriere.
- cei ce candidează pe locurie pentru rep. Moldova, vor selecta scutit de taxă și vor încărca încă o dată poza cu pașaportul la document justificativ plată.

- Candidatul va trebui să încarce documentul justificativ, scan sau fotografie.
- Odată cu trimiterea dosarului spre validare, nu se mai pot modifica datele introduse, doar în cazul invalidării, moment în care veți fi anunțat pe email de acest lucru.

Statusul dosarului din acest moment, atât din punct de vedere financiar, cât și al actelor atașate acestuia, este ”În așteptare”. Ulterior transmiterii dosarului:

  1. Candidatul va putea vizualiza, salva și lista fișa de înscriere, direct din contul său, creat pe platforma de înscriere online la admitere.

  2. Candidatul va primi pe adresa de email, declarată la crearea contului, confirmarea automată din partea sistemului privind preluarea dosarului, precum și fișa de înscriere, generată conform formatului standard utilizat la nivelul aplicației.

Din momentul în care candidatul a trimis dosarul electronic către validare, Universitatea are acces la datele sale, pentru a efectua verificarile necesare în vederea înscrierii. Acesta va fi notificat, atât pe adresa de email declarată, cât și în contul tau din aplicație, referitor la starea dosarului său.

Dacă dosarul său necesită modificări, comisia îi va invalida dosarul, motivând decizia, iar candidatul va primi un mesaj cu această decizie, urmând ca acesta să își corecteze greșeala. Dacă totul este corespunzător, dosarul se validează iar candidatul va putea vizualiza, salva și lista Legitimația de concurs, direct din contul său, creat pe platforma de înscriere online la admitere, sau din emailul primit pe adresa declarată.

Înscrierea dosarului online este doar pasul 1 din 2. Dacă ați fost declarat admis, va trebui să vă prezentați cu Legitimatia de concurs pentru confirmarea înscrierii, plata taxei de inmatriculare și semnarea contractului de studii, conform calendarului de desfăsurare a sesiunii de admitere.

Pagina cu informații complete dedicate admiterii

Informaţii complete despre admitere (calendar, taxe, programe de studii, cămine, etc) veţi găsi aici: www.upet.ro/admitere
Tot pe acea pagină se vor publica şi rezultatele de la admitere.

Acces candidați

Am uitat parola Resetare parolă Powered by

Nu ai cont?